Etykiety

środa, 26 marca 2014

Pasta na chleb

Hej :)
Dzisiaj zdradzę Wam przepis na pastę na tosty, którą to się zajadałam parę lat temu, gdy byłam na studiach. Przepis dostałam od najlepszej koleżanki z grupy. Może i na zdjęciach się nie prezentuje za pięknie, ale jak smakuje! Powiem szczerze, że potrafię zjeść z nia nawet 8 tostów za jednym podejściem ;D Zaciekawiłam ? Więc do dzieła :)


Składniki:
1. 3 marchewki
2. duży zielony ogórek
3. 3 ząbki czosnku
4. 2 serki topione ( śmietankowe lub szynkowe)
5. sól i pieprz 

Przygotowanie:
Obieramy nasze warzywka. Marchewki i ogórka zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Czosnek przecisnąć na prasce. Połączyć wszystko w garnku i dodać serki. Naszą mieszankę gotujemy na małym ogniu, często mieszając. Aż się serki rozpuszczą, ogórek puści"soki" i marchewka zmęknie konkretnie. Słowem, aż zrobi się papka. Uwaga z solą! Serki mają jej w sobie dużo :)
Podawać na tostach. Pyszności! :)




 
A może znacie przepis na jakąś pastę w tym stylu ?
:)

6 komentarzy:

  1. musze spróbować, bo lubię pasty na kanapki, mniamm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To potem gęstnieje? Ile można trzymać to w lodówce? Bo na pewno nie zjem tego od razu, a zaciekawiło mnie to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, gęstnieje i tobardzo :) zimne jest gęste a jak podgrzejesz to jest rzadsze :) mozesz 3 dni trzymac to w lodówce spokojnie:)

      Usuń
  3. takiego przepisuje jszcze nie napotkałam, ale brzmi bardzo zachęcająco;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na smarowidło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)