Etykiety

niedziela, 15 grudnia 2013

Angielskie śniadanie - wspomnienie wakacji

Hej :)
Niedziela - mój ulubiony dzień tygodnia. 
Człowiek nie musi się nigdzie śpieszyć i można pocudować troszkę ze śniadaniem. Oglądając zdjęcia z wakacji na Krecie, trafiłam na foto zrobione podczas śniadania. W hotelu było bardzo dużo Niemców i Anglików. Myślę, że to był główny powód wszechobecnych jajek, bekonu i tostów. Postanowiłam je odtworzyć i wyszło mi pyszne śniadanie. Zapraszam! :)

Składniki:
1. 2 jajka
2. kawałek papryki zielonej i żółtej
3. kawałek sera żółtego w kawałku
4. boczek w plastrach
5. chleb tostowy
6. olej do smażenia
7. duże patyczki do szaszłyków
8. mały pomidor
9. 4 plastry ogórka
10. pietruszka

Przygotowanie:
Robimy tosty w tosterze. Jajka smażymy tak, by się żółtko nie rozlało (wiem, wiem - to wcale nie jest takie proste jak się tylko wydaje). Robimy szaszłyki: nadziewamy kolejno paprykę, ser i boczek. Kolejność jest obojętna. Gotowe szaszłyki smażymy z dwóch stron na patelni. Na talerzu układamy jajka, szaszłyki, tosty, pomidorka i ogórka. Gotowe! :) 
Smacznego!:)






Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam połączenie roztopionego sera i mięsa - w tym wypadku boczku :)
Niebo w gębie! :) 

17 komentarzy:

  1. No, no, niezłe śniadanko. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, tylko nie wiem czy byłabym w stanie przekonać się do boczku, bardzo go nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, delikatne szaszłyki! Przepyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) ja też kurat boczku nie jem, ale dla męża byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kolorowe te szaszłyczki. Propozycja zupełnie odmienna od codziennych, szybkich śniadań :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami warto poświęcić czas na dobre śniadanko :)

      Usuń
  7. ja bardzo lubię angielskie śniadania, świetny pomysł podania:)
    Pozdrawiam
    Potravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie śniadanko to ja bym wciągła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. od razu kojarzy mi się z angielskim śniadaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetnie wygląda! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam autora oraz czytelników do wzięcia udziału w konkursie świątecznym na najlepszą potrawę.

    Szczegóły konkursu wraz z nagrodami (zapas przypraw) na stronie:

    www.nps-mix.pl/konkurs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)