Etykiety

sobota, 24 sierpnia 2013

Chinese food

Hej:)
Trochę minęło od ostatniego posta, ale praca mnie pochłonęła doszczętnie. Wracam z oryginalnym przepisem na chińszczyznę. Tani, łatwy w przygotowaniu a ma tak zaskakujący smak. Kto lubi "kolorową" kuchnię orientalną znajdzie w tym daniu swój ideał. Do dzieła!


Składniki:
1. pierś z kurczaka
2. makaron sojowy ( 100 g lub więcej )
3. 4 marchewki
4. 3 cebule
5. fasolka szparagowa ( według uznania )
6. sos sojowy
7. sól i pieprz

Przygotowanie:
Marchewkę obrać i pokroić w plasterki - lekko podgotować. Mięso umyć i pokroić w paski. Usmażyć. Cebulkę obrać i pokroić w kosteczkę. Fasolkę ugotować na pól twardo. Makaron sparzyć wrzątkiem ( według instrukcji na opakowaniu). Cebulkę lekko zeszklić i dodać marchewkę, żeby się podsmażyła. Następnie dodajemy kurczaka, makaron i fasolkę. Wszystko dokładnie mieszamy i smażymy na małym ogniu. Dodajemy około 3 łyżki sosu-według uznania. Sos sojowy doda nam orientalnego smaku, ale też zabarwi potrawę na ciekawy brunatny kolorek :).
 Na koniec przyprawiamy do smaku.




Lubicie chińskie żarcie?
:)

21 komentarzy:

  1. uwielbiam tego typu jedzenie!:) dziś też robiłam chiński obiadek:) Pyszna wersja z makaronem sojowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;d
      mój mąż to mistrz w sprawie takich dań ;D

      Usuń
  2. Ale to pysznie wygląda!! a Chińskie jedzonko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam :) I na pewno skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za chińskim jedzeniem XD
    zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię:) super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. luuuubie chińszczyznę...mniam, mniam, mniam. mam nawet swoją ulubioną knajpkę w Toruniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi narobiłaś ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobię! wygląda pysznie!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie chinczyka
    ale zawsze wydawalo mi sie ze w domu to nie wyjdzie
    takze napewno zrobie ten przepis
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne. ja bardzo lubię zarówno domowe chińskie jak i zamawiane z knajpy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)