Etykiety

wtorek, 4 sierpnia 2015

Ogórki małosolne - powrót do blogowania

Witam się z Wami po długiej przerwie. 
Wracam z nowymi pomysłami i kolejną dawką przepisów. Przerwa była dosyć długa, ponieważ ostatnią rzeczą o której myślałam, było wejście do kuchni i przygotowanie czegoś.
 Od jakiegoś czasu biją we mnie serca dwa <3 . 
Okres nudności, wymiotów i ogólnego <nie podchodź bo zabiję> już się skończył. Oby nie wrócił ! :)
Mogę wrócić do gotowania i nadrabiania utraconych kilogramów :)
No i co? Od czego by tu zacząć ? Oczywiście na pierwszy ogień idą ogórki. Przecież nie przeżyje ani jednego dnia bez małosolnego ogóra! :) Mama ponad tysiąc kilometrów ode mnie.... Polskich sklepów jak na lekarstwo... Co by tu zrobić ? AAaaaa  zrobię je sama :)
Zapraszam po przepis na chrupiące ogóraski :)

Składniki:
1. 1,5 kg małych świeżych ogórków gruntowych
2. 6 ząbków czosnku
3. pęczek kopru
4. 2,5 litra wody
5. 3 łyżki soli

Przygotowanie:
Przygotowujemy ogórki: dokładnie je myjemy i odcinamy ogonki. Gotujemy wodę i wsypujemy do niej sól. Jak woda ostygnie dodajemy koperek i obrane ząbki czosnku. Dorzucamy ogórki i gotowe :)
Ja nie miałam dużego słoja to posłużyło mi opakowanie z wieczkiem. Ważne, żeby nie zamykać na "głucho" opakowania / słoja. Po dwóch dniach ogóreczki są gotowe do spożycia. Ja właśnie jestem w trakcie wykańczania pierwszej produkcji :D







9 komentarzy:

  1. Gratuluję! I bardzo się cieszę Twoim szczęściem :)

    A ogórki uwielbiam! Też już mam pierwszy "własny" słój za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! A co do ogórków, to ja na szczescie mam mamę za płotem a u niej właśnie wczoraj została oficjalnie napoczęta pierwsza w tym roku beczułka z ogóreczkami Zjadłam 4 zanim doszłam do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ukiszone i zjedzone :) Byly pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogórasy domowe najlepsze, w szczególności w Twoim stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OBAT HERBAL POLIP

    OdpowiedzUsuń
  6. 情報は非常に便利です、私の知識が増加しました。あなたの健康のためによろしく。私のウェブサイトを訪問することを忘れないでください>>>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)