Etykiety

wtorek, 19 lutego 2013

Heavenly croissants :)

Hej :)
Dzisiaj zrobiłam z mężem na jego pożegnanie w pracy ( odchodzi z niej) nadziewane marmoladą różaną rogaliki.
Smakują nieziemsko i są bardzo łatwe w przygotowaniu :)

Składniki:

1. 0,5 kg mąki
2. 25 dag margaryny
3. 5 dag drożdży
4. 1 łyż cukru
5. szczypta soli
6. 2 jajka
7. 2 łyżki śmietany 18%
8. marmolada do nadzienia

Przygotowanie:

Do miski wsyp mąkę, wbij jajka, szczyptę soli i łyżeczkę cukru. Dodaj drożdże i rozpuszczoną margarynę ( uważaj, żeby nie zagotować). Wszystko wymieszaj i dodaj śmietanę. Wyrabiaj ciasto, aż będzie odchodziło od rąk. Postaw do wyrośnięcia na 20 min. 
Wałkiem rozwałkowuj ciasto i krój na trójkąty i nadziewaj :)


O tak:




Potem hop na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na około 20 min aż się zarumieni ( trzeba podglądać).



Po upieczeniu można je posypać cukrem pudrem bądź tak jak ja to zrobiłam rozpuścić w kąpieli wodnej ulubioną tabliczkę czekolady i pobawić się w artystę dekoratora ;D






Ummm.... palce lizać ;D

Smacznego!
P.

85 komentarzy:

  1. ja na diecie, a Ty Paulinko takimi łakociami kusisz:)wyglądają pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam dieta ;D życie jest za krótkie żeby sobie odmawiac pysznosci ;D

      Usuń
  2. mmm pysznie wyglądają ale do tej pory mnie żadne rogaliki nie wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz ze ja tez mam 2 lewe rece do pieczenia... ale te rogaliki za kazdym razem mi wychodza:)
      warto ten przepis wypróbować :)

      Usuń
  3. oojacieee *.*
    wygląda bajecznie :)
    przepis wydaje się być prosty, wiec pewni spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny twój przepis, który mam ochotę przetestować natychmiast ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze co moze byc na słodko <3
    http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama robi niemal identyczne, drożdżowe rogaliki! Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam osoby która by się na jednego nie skusiła ;D

      Usuń
  7. Delicious!!! I'm following you
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądają, daj jednego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks yummy! Thanks for following my blog and I follow you now too!

    www.wear2day.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog and your pics! How'd you like to visit my blog too and if you like we could follow one another and keep in touch?
    Love,Nyt
    www.bighairloudmouth.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi:) Yes!
      I'm following Your blog :)

      Usuń
  11. Ależ apetycznie wyglądają! :)
    Muszę kiedyś wypróbować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmmm jak smacznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! I love your blog! I'm italian and I love food ;-)
    I follow your blog,can you follow my blog,please???

    http://heel12.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. totally love croissants too!! they are so yummy!!!!!!!! thanks for ur visit and new post is up!
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. followed u on GFC and google plus too sweetie! do come back :D

      Usuń
  15. Kochana i co ja teraz zrobię nie mam nic słodkiego, a twoje pychotki tak słodko wyglądają. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepis bardzo tani...a rogaliki wyglądają przepięknie. Pozdrawiam, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Very cool post!!)))
    Follow your blog) Follow me, if you want)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne!:)już sama czekolada na wierzchu kusi:)

    OdpowiedzUsuń


  19. You got a great Blog.
    Would you like to follow each other?
    (On GFC and Bloglovin) Just let me know ;)
    My Blog: Strike a Pose

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają bajecznie ♥
    Zapraszam do mnie wianeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your blog, Glad to be a follower! Keep in touch <3
    Love,
    Nyt from BIG hair LOUD

    mouth

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie naszym tanim żarełkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear
    Amazing, these croissants seem so delicious
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. oh gosh!!! seems so delicious! :O
    maybe we could follow each other?! It would be a pleasure for me :)

    THE GLAMOUR DRAMA
    FACEBOOK
    TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  25. Those look's so yummy,
    you have a great blog,
    maybe we can fallow each other ? Let me know !
    xoxo

    www.descontraidas.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż mi ślinka napłynęła.. mniami!

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie palce lizać :) Zjadłabym sobie takiego rogalika :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja mama robi bardzo podobne,a te wyglądają bardzo smakowicie :) Pozdrawiam serdecznie,jeśli będziesz mieć ochotę to zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny! Ale narobiłaś mi smaka na te rogaliki :p
    będę musiała też upiec :) Ciekawy blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki zamiar bloga - ma pobudzać ślinianki ;D

      Usuń
  30. Hi there! Thank you for your sweet comment!! These croissants look AMAZING! <3
    myunbuttonedblazer.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh my gosh! Those croissants look sooooo delicious! I LOVEEEE this recipe =D Thanks for sharing!

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    OdpowiedzUsuń
  32. Awww these look so yummy! I want to eat them all haha! :)) Well done dear!

    XO,
    http://rosychicc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pyszności:) uwielbiam takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  34. kurka wodna... teraz żałuję, że weszłam na Twojego bloga...
    taką ochotę nabrałam na te rogaliki, że zaraz zwariuję :/
    cudne są... i pewnie takie smaczne... ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic tylko je zrobic na week ;D
      pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  35. ładnie ładnie ;)

    obserwujemy? <3

    zapraszam:

    http://www.dreamloveshop.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Witamy :) Rogaliki są pyszne ;d Nasza mama robi takie same ;d
    Obserwujemy ? http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. mmm... ale pyszności :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie, co ja bym oddała za kilka z nich!? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rogaliki... marmolada różana.. Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mniam, zjadłabym *_*
    zapraszamy do siebie. dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądają:) i na pewno bardzo pyszne
    z chęcią obserwuje, jestem ciekawa twoich dalszych efektów pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mmm ale smaka narobiłaś.
    Pozdrawiam również.;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Woooow! muszę zrobić!


    www.cookplease.blogspot.com zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękujemy za komentarz i zapraszamy częściej :)
    obserwujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/estilohedonico

    OdpowiedzUsuń
  46. Pyszności !
    Zapraszam do mnie ;)
    Z chęcią dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. mmmmh they must be delicious :P
    what about follow each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz :)